دو خبر واقعا عجیب
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدين،اسم من آيدا،عاشق جاستين بيبرم و يکي از بزرگ ترين طرفداراش،اين وبلاگ مربوط ميشه به جاستين توهين به وبلاگ يا جاستين ممنوع،اميد وارم از وبلاگم خوشتون بياد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین پسر دنیا و آدرس ilovejb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 71870
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



tyle>body{cursor: url('http://LoxBlog.Com/fs/mouse/026.ani')}

جذاب ترین پسر دنیا
جذاب ترین پسر دنیا
شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آیدا       

همانطور که مطلع هستید قراره آهنگ Heartbreaker منتشر بشه ، 2 آهنگ یکی در چنل رسمی جاستین در یو/تیوب JustinBieberVevo و دیگری در وب سایت های خارجی منتشر شده بود که به گفته جاستین بـیـبر هر دو جعلی هستند و یکی از آهنگ ها از خلیل آندروود و دیگری از یکی بیلبرهای جاستین است ... بنابراین دمو آهنگی که در سایت گذاشت شده بود جعلی هستش و این آهنگ هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

واقعا بعضیا چه کارایی می کننا!!!!بزنم لهشون کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به گزارش یک پاپارازی و خواننده رپر The Game که شاهد عینی بوده ، جاستین قصد داشته به همراه دوستانش دزدکی به کلاب شبانه ای در غرب لس آنجلس وارد بشه ! جاستین چندین بار برای ورود سعی میکنه اما با مخالفت مسئولین مواجه میشه چرا که سن قانونی ورود 21 سال به بالا بوده ، جاستین قصد داشته که اجرایی هم در این کلاب داشته باشه و پس از پا فشاری های زیادی موفق نشدنش بالاخره تصمیم میگیره که از در پشتی کلاب ، دزدکی وارد بشه اما این صحنه از دوربین های پاپارازی دور نمیمونه در حالیکه این پاپارازی تماسی با 911 ( پلیس آمریکا ) داشته و ادعا کرده پس از اینکه جاستین از این موضوع متوجه میشه، اونا رو تهدید میکنه و درگیری ایجاد میشه که حتی به سمت او اسلحه کشیده شده ، همچنین برای اینکه خبر به رسانه ها و مردم نرسه محافظان جاستین ، حافظه دوربین پاپارازی که ارزش 100 دلاری داشته رو میدزدند ! پس از این جاستین محکوم به 15000 جریمه شد .

خب عشقم راست میگن دیگه !! ایشاالله سه سال دیگه میری اونجا


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: